perjantai 27. maaliskuuta 2009

Mikä otus minä olen?

Löysin jotain kautta aivan tämän blogin, ja täytyy sanoa että innostuin:D Oikeasti haluaisin alkaa tehdä itselleni vaatteita! Olen aina todennut, että käsityöt ei ole mun alaa, ja olen ihan surkea niissä, mutta entä jos oppisin kun vaan uskaltaisin kokeilla? Aloittaisin tietty jostain yksinkertaisista, mutta...

Toinen juttu, mitä haluaisin kokeilla, olisi oikeasti sen oman jutun etsiminen. En meikkaa enkä pukeudu erityisen tyylikkäästi, vaikka tavallaan molempia haluaisin. Koska olen näin kauan tyytynyt tähän tavistyyliin (farkut & tylsä paita) & meikittömyyteen, en enää osaa/uskalla aloittaa! Pelkään jotenkin näitä kommentteja että "sähän olet muutanut tyyliäs" tai "oho, marsu on meikannu, ihan itekkö laitoit". No, tiedän että jos minä alkaisin oikeasti vähän miettiä ulkonäköäni, se tulisi monille yllärinä ja joku saattaisi ääneen ihmetelläkin..

En kuitenkaan ole niin varma itsestäni, että voisin jättää ihmettelyt omaan arvoonsa. Jos joku vaikka ihmettelisi meikkaamistani, ihan positiivisessa hengessäkin, niin alkaisin heti miettiä että onko siinä jotain vikaa. Sama vaatteissa. Vaikka tykkäisin tosi paljon jostain vaatteesta, niin alkaisin epäillä valintaani jos joku ihmettelisi sitä. Joten.. en uskalla muuttua tai kokeilla edes mitään uutta:D Vaikeaa.

Mikäs otus minä sitten olen? Millaisesta tyylistä innostuisin? Jaa-a:D Tuota blogia katsellessani ihastuin joihinkin bloggaajan tekemiin mekkoihin ja hameisiin. Kokonaisuudessaan hänen tyylinsä ei ehkä kuitenkaan nappaa minulle. Ei minusta mitään radikaalia saa tekemälläkään. Hiukset pysyy pitkinä ja vaaleina, enkä ole alkamassa gootiksi tai hevariksi. Enkä edes lolitaksi!:D

Mutta esimerkiksi tämänmallista mekkoa olisi kiva pitää kesällä, tämä on tosi nätti, vaikken pallofani olekaan. Ja tämäkin on jotenkin nätti. Minusta olisi ihana istua nurmikolla kellohame tuollatavalla levitettynä ympärille. Jotenkin niin naisellisa(?). Haluaisin pitää tuollaisia mekkoja.. hmm.. johtuukohan se siitä, että mies on takonut päähäni "naisella kuuluu olla hame"-filosofian vai siitä, että olen aina tykännyt tytömäisestä/naisellisesta pukeutumisesta vaikken itse sitä erityisemmin ole edustanut. Vaikka usein hoenkin että en välitä pukeutumisestani, niin oikeasti nautin kyllä kun saan pukeutua nätisti. Mutta kohtahan se hamekausi alkaa taas, voisi pikapikaa koettaa tehdä itselleen jonkun yksinkertaisen mallin ja kokeilla miltä tuntuu.

Muuten! Lakkiaismekkoni värit & malli on päätetty, ja olen jopa ostanut kengät (joista tykkään valtavasti, vaikka ei olekaan kaikkein mukavimmat). Kävin jopa vapaaehtoisesti useassa kaupassa sovittamassa erilaisia mekkoja jotta löytäisin sellaisen mallin ja sellaiset ideat että saataisiin koottua sellainen mistä tykkään. Sitten yhtenä yönä piirsin sen kokonaisuuden minkä halusin, ja äiti näytti vihreää valoa. Semmonen siitä sitten tulee. Näytän piirrokseni joskus kun jaksan skannata.

Kengät on kuitenkin tässä:


Lisäksi demonstroin satiiniyöpaidalla & mustilla sukkahousuilla (jep, ne on sukkahousut mitkä on tuossa vyötäröllä) sitä värimaailmaa mitä ajattelin. Yläosa ja alaosa siis punaista ja rintojen alta vyötärön kapeimpaan kohtaan mustaa. Kuva siis alla. Malli on vähän eri kuin tuossa yöpaidassa (heh, ihan tosi?), mutta ei kamalasti eroa. Ei naruolkaimia, vaan vähän leveämmät. Ja helmasta tulee leveämpi! Ei ehkä muhkea, mutta sellainen että kun pyörähtää, se hulmahtelisi ihanasti..


Nomutta, meen nyt kohtapian nukkumaan. Skannaan sen piirrokseni tänne kunhan kerkeän. Maanantaina täytyy kysyä koululta todistusta, jossa ei ole yhtään K:ta. Kun en tiedä mitä sain siitä viimosesta äikänkurssista, en voi laittaa täysin varmaa keskiarvoa amk hakuun.

Mutta nukkumaan ny. Menen vaan ensin tyhjentämään energiat mafia warsista ja vampire warsista:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti